شرایط بازگشت یا تعویض سفارشات
جهت رفاه حال شما مشتریان عزیز، آکریپ بوتیک تنها امکان تعویض کالا را در اختیار شما قرار داده است. بدین معنی که حداکثر تا 72 ساعت پس از تحویل کالا به مشتری، طبق شرایط زیر امکان تعویض کالا را خواهید داشت و هیچ گونه بازگشت یا عودت وجهی (مرجوعی) انجام نمیشود.
1- درخواست تعویض کالا
اگر شما بعد از تحویل سفارش درخواست تعویض کالا را دارید، میتوانید از طریق تماس تلفنی با شماره 09120610078 و یا ارسال پیام در تلگرام و واتساپ به همین شماره با همکاران پشتیبانی آکریپ بوتیک ارتباط بگیرید و درخواست تعویض کالا را اطلاع دهید.
شایان ذکر است تمام هزینههای مربوط به تعویض کالا، شامل هزینه ارسال مجدد و برگشت کالا، بر عهده مشتری است.
2- نکات مهم برای استفاده از امکان تعویض کالا
الف) زمان استفاده از این سرویس حداکثر 72 ساعت بعد از تحویل کالا میباشد. اگر شما بعد از تحویل سفارش خود به هر دلیلی تصمیم بر تعویض آن را دارید، حتماً قبل از اتمام 72 ساعت اقدام نمایید.
ب) در مدت زمان 72 ساعت نباید از کالا استفاده شود. یک تگ مقوایی در زمان ارسال به هر لباس پلمپ میشود. این تگ مانعی برای پرو کردن و امتحان کردن لباس نیست. لباسهایی که تگ مقوایی از آنها جدا شده باشد به منزله استفاده شده در نظر گرفته میشوند و قابل تعویض نخواهند بود.
ج) کالای برگشتی میبایست از نظر ظاهری در شرایط اولیه خود توسط ما دریافت شود، و هر گونه تغییر فرم ظاهری محصول باعث خروج کالا از شرایط تعویض میشود.
3- وجود ایراد در کالا
واحد کنترل کیفیت آکریپ بوتیک قبل از بستهبندی مرسولات، با دقت و حساسیت بالایی کالاهای سفارش داده شده را بررسی نموده و در صورت اطمینان از صحت و تطابق کالا نسبت به ارسال آن اقدام مینماید. با این وجود، در صورتی که کالای خریداری شده دارای ایراد باشد، و ایراد ذکر شده مورد تأیید کارشناسان ما باشد، این مجموعه نسبت به تعویض کالا با نمونه سالم اقدام مینماید.
- شرایط تعویض کالا دارای ایراد:
- کاربران میبایست حداکثر ظرف مدت 72 ساعت بعد از دریافت کالا ایراد را از طریق تماس تلفنی یا پیام در تلگرام و واتساپ به شماره 09120610078 به کارشناسان ما اعلام نمایند. بدیهی است پس از گذشت 72 ساعت، کالای مورد نظر شامل این سرویس نمیشود.
- ایراد ناشی از استفاده ناصحیح از کالا، برخورد شی تیز و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.
- ایراد اعلام شده توسط کاربر مورد تایید کارشناسان ما قرار گیرد.
- کالای برگشتی میبایست از نظر ظاهری در شرایط اولیه خود دریافت شود، و هر گونه تغییر فرم ظاهری محصول باعث خروج کالا از شرایط تعویض میشود.
- در صورتی که پس از استرداد کالا ایراد اعلام شده مورد تایید کارشناسان ما نباشد، هزینه ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری خواهد بود.
توجه: مسئولیت ثبت سفارش با مشتریان محترم میباشد و در صورت تغییر در سفارشات (مانند سایز یا مدل)، هزینه ارسال مجدد و برگشت کالا بر عهده مشتریان محترم خواهد بود.